987 pregleda

Recenzija: Tropico 5

by on May 28, 2014

Odlična muzika, sistemi strategija se savršeno nadopunjavaju.

Morate završiti sve izazove da bi napredovali.

Ako ste ljubitelj strategija i Tropico franšize, novi nastavak vas sigurno neće razočarati.

Novo izdanje popularne igre ima potpuno novi imidž i dizajn. Tropico 5 je zadržao neke osnove franšize poput karipske muzike i blagog humora prema stereotipima, a strategiju je pomjerio u potpuno novom i uzbudljivom smjeru i uveo dinastije. Igrač je El Presidente koji će preuzeti kontrolu nad otokom Tropico u rano kolonijalističko doba i voditi ga kroz stoljeća. Igrači moraju biti spremni da udovolje željama naroda, drugim državama i frakcijama unutar svoje države i tako prokrčiti put za svoju vlastitu dinastiju.

Na prvi pogled Tropico 5 sliči na prethodne igre u seriji, a najveća je novost činjenica da će otok prolaziti kroz različite ere. Igrač započinje kao kolonijalni guverner koji otok vodi kroz Svjetske ratove, Hladni rat do modernog doba. Kako godine prolaze igrač može postavljati članove svoje familije na ključne pozicije na otoku, pa će tako vaši najbliži saradnici kao što su ambasadori, generali i ostali državni službenici doći iz vaše porodice. Kako uticaj El Presidentea raste, tako raste opasnost od drugih država koje se nalaze u blizini otoka.

Da bi država ušla u novu eru igrač mora ispuniti seriju izazova koji će uvelike olakšati igru, ali smanjiti samostalno istraživanje igrača. Igra će sama zahtjevati da predsjednik sagradi aerodrom, smještaj za turiste, kliniku i sve ostalo što je potrebno. Sistem nagrada u igri dolazi od praćenja uputa koje igra zadaje igraču, a ne samostalnim shvatanjem sadržaja i načina funkcionisanja igre.

Osim velikog broja dodataka, igrači imaju mogućnost trgovine sa drugim državama, novu mehaniku, tehnologiju, naučna istraživanja i istraživanja otoka, a po prvi put u historiji franšize igra omogućava multiplayer opciju i podržava do četiri igrača. Sigurno je da će igrači uživati u novim dodatcima koje omogućava Tropico 5 nastavak. Stalna borba između različitih frakcija izvan i unutar države stvara zanimljiv izazov sa kojima se moraju susresti svi oni koji žele postati El Presidente.

Igrivost

Grafika

Zvuk