936 pregleda

Recenzija: Stickman Tennis

by on October 17, 2014

Igrivost, jednostavna za igranje, odličan izbor udaraca.

Stickman Tennis je izuzetno zanimljiva i zabavna igra koja će potrošiti sate i sate vašeg vremena.

Na marketima sa aplikacijama može se naći veliki broj igara sa sportskom tematikom i zastupljeni su skoro svi sportovi. Stickman Tennis je, kao što se iz naslova može zaključiti, igra posvećena tenisu. Igra je dostupna na App Store marketu (0,99 dolara) i besplatno na Play Store marketu (verzija sa reklamama unutar igre je besplatna).

Kompanija Djinnworks GmbH je napravila dosta igara koje imaju riječ Stickman u naslovu (Basketball, Soccer, Downhill…) i svima je zajednički glavni lik, Stickman. Stickman Tennis grafički izgleda solidno, iako nema zahtjevnih elemanata u igri. Teniseri su (kao uostalom i svi likovi iz serijala) jednostavni crni čovječuljci koji se brzo kreću po terenu.

Od opcija tu su (u verziji za Android) Play Tour i Quick Game, kao i Help/Training. Opcija Help/Training je preporučljiva kako bi se upoznali sa fizikom igre. Na izboru su vam Arcade – Automatic Running (igrač se sam kreće po terenu, vaše je samo da birate udarce) i Pro – Manual Running (morate upravljati igračem i birati udarce). Arcade način igranja je jednostavniji, ali Pro je svakako veći izazov. Na treningu Vam automat ispaljuje loptice a vi birate na koji način ćete ih vratiti u polje. Možete to učiniti na tri načina: sliceom, običnim udarcem ili lob udarcem, a možete dozirati i jačinu.

Nakon što ste odradili trening možete početi sa igranjem mečeva. Quick Game Vam dozvoljava da izaberete tenisera sa kojim želite igrati, kao i protiv koga želite igrati, turnir odnosno podlogu na kojoj želite igrati, te jačinu i trajanje meča. Zbog nedostatka licence imena igrača nisu prava, ali je lako prepoznati o kome se radi (Novac Doctovic, Roger Faderer i slično). Kada je u pitanju trajanje meča, možete izabrati da meč (i svaki naredni set) počinje rezultatom 4:4, ili ćete igrati tri puna seta.

U Play Tour načinu igranja možete igrati poznate svjetske ATP i Grand Slam turnire sa svojim igračem (kojem u besplatnoj verziji na Androidu ne možete promijeniti ime). Turnira ima ukupno 64, a na samom startu nisu svi dostupni, pa ćete ih otključavati završavanjem drugih turnira. Svaki turnir ima svoju prepoznatljivu podlogu i jačinu, pa ćete tako Wimbledon igrati na travi a Rolland Garros na zemlji, baš kao i u stvarnom životu.

Iako će se nekima nakon istalacije učiniti smiješnom, Stickman Tennis je izuzetno igriv i okupiraće vas satima. Atmosfera na terenima je sjajna, a igranje protiv 100 različitih svjetski poznatih igrača ima svoju draž. Još ako se tome doda da osvajanjem turnira konstatno napredujete na ATP listi… Uživajte.

Igrivost

Grafika

Zvuk