649 pregleda

Recenzija: Nikon Coolpix L27

by on May 5, 2014

Jednostavan za upotrebu, ergonomičan dizajn, moguće podešavati balans bijele boje.

Kratak vijek baterije, premalo opcija u softveru.

Brend

Kamera je odlična za mlađe uzraste koji žele početi svoju fotografsku karijeru vrlo rano. Jednostavna je za koristiti, a sa svojom vrlo niskom cijenom postaje privlačna kao poklon za djecu. Niska cijena također ima svojih mana, pa se tako od ove kamere ne mogu očekivati kvalitetne fotografije.

DIZAJN Nikon Coolpix L27 kameru je moguće kupiti u dosta različitih boja koje je čine privlačnijom za mlađe korisnike. Oblik kamere je vrlo ergonomičan, te je korištenje lagano i jednostavno. Ipak, i pored jako velikog izbora boja, ova kamera izgleda pomalo staromodno. Sa zadnje strane se nalazi LCD ekran i dugmad za upravljanje. Napravljen je od prilično kvalitetne plastike koja izgleda dobro obzirom na nisku cijenu. Dugme za paljenje i gašenje se nalazi na gornjoj strani aparata, pored dugmeta za slikanje koje ima oko sebe kontrole za zum. U zadebljanom dijelu kamere, koji služi za bolji hvat ruke, se nalaze baterije.

PERFORMANSE Coolpix L27 ima CCD senzor od 16MP sa 5X optičkim zumom. Iako je softver sa opcijama vrlo oskudan, ova kamera posjeduje stabilizator slike i redukciju zamućenosti. Solidan LCD ekran od 2.7 inča sa 230ppi će dati sasvim kvalitetnu sliku prilikom pregledavanja fotografija. Može snimati video od 720p rezolucije i ima opciju snimanja serija slika od 1,2 slike po sekundi. 18 načina slikanja koje ima Coolpix L27 će biti sasvim dovoljno za sve početnike koji žele jednostavno i brzo fotografisati nezaboravne momente. Za memoriju koristi standardnu SD karticu. Kamera je dostupna u crnoj, crvenoj, bijeloj, srebrnoj i ljubičastoj boji.

Dizajn

Performanse

Baterija