57 pregleda 0 komentara

Facebook redizajnira svoju mobilnu aplikaciju

by on May 4, 2019

Nedavno se pojavila informacija da kompanija radi na bržoj i svedenijoj verziji Messenger aplikacije sa end-to-end enkripcijom, kao i na novim funkcijama za Instagram i WhatsApp, a sada su najavljene i izmjene za glavnu Facebook mobilnu aplikaciju. Novi fokus Facebook aplikacije će biti na grupe, a FB5 će implementirati nove načine da ljude približi offline. Sa 400 miliona korisnika koji su pretplaćeni na više od 10 miliona aktivnih grupa, ova redizajnirana aplikacija će olakšati korisnicima pristup grupama i pronalaženje novih grupa. Tab za grupe će prikazivati feed iz grupa u koje je korisnik učlanjen, sa preporukama za nove grupe koje bi ga mogle interesovati. Od prvog maja korisnici će u svom News Feedu vidjeti više sadržaja iz grupa kojima pripadaju.

Kompanija je također najavila i proširenje Facebook Dating servisa na 14 novih zemalja, uglavnom iz Azije i Srednje i Južne Amerike. Funkcija će omogućiti pronalaženje srodne duše iz Facebook grupa, prijatelja i drugih sekcija. Facebook objavljuje i Secret Crush funkciju, koja omogućava da se za do devet prijatelja dodijeli status “Secret Crush”. Ukoliko se neko od njih opredijelio za Facebook Dating, stići će im poruka da se sviđaju nekome. Potom, ukoliko neko sa vaše Crush liste doda vas u njihovu Secret Crush listu, spoj je kreiran. Urađene su i neke promjene za marketplace, ali su one više fokusirane na SAD. Novi Events tab će prikazivati stvari i događaje oko korisnika i preporučivati mjesta koja je poželjno vidjeti. Tab će pomagati u pravljenju planova sa prijateljima za sastajanje na ovim mjestima i događajima. Neke od ovih funkcija će biti dostupne odmah, dok će druge korisnicima Facebook mobilne aplikacije postati dostupne u narednim mjesecima.