33 pregleda 0 komentara

Huawei u rezervi ima zamjenu za Android ukoliko to bude potrebno

by on March 13, 2019

Najveći broj telefona danas na tržištu koristi Googleov Android operativni sistem. Čak i uređaji u Kini, gdje skoro uopšte ne postoje Google servisi, koriste Android mobilnu platformu. Sigurno je da bi većina proizvođača voljela da koristi vlastiti operativni sistem, jer bi to značilo više kontrole nad onim šta OS može da radi i šta može da se ubaci u njega, ali je za sada poprilično teško izbjeći ono što nudi Google ekosistem. Ipak, čini se da je kompanija Huawei i više nego spremna za neke potencijalne buduće scenarije. Richard Yu, izvršni direktor Huaweija, je u intervjuu otkrio da je kompanija razvila i kreirala vlastiti operativni sistem, koji se može iskoristiti ukoliko nekada to bude potrebno i Android više ne bude dostupan kompaniji.

Yu je istakao da im je to plan B, ali da trenutno više preferiraju korištenje Google i Microsoft ekosistema.

Huawei nije prvi koji je razvio svoju platformu i koji je implementirao vlastiti operativni sistem kao alternativu za Android. Samsung je u prošlosti pokušao da koristi Tizen, ali ovaj softver nikada nije zaživio u punoj mjeri. Postoji nekoliko scenarija u kojima bi Huawei nekada u budućnosti morao da pribjegne rješenju u vidu vlastite OS platforme. Kompanija se trenutno suočava sa problemima sa različitim vladama širom svijeta, koje zabranjuju opremu i tehnologije kineskog giganta. Također, Huawei je u problemima jer gubi sve više sporazuma sa provajderima i maloprodajom. Sa druge strane, Google bi u nekom trenutku mogao odlučiti da zadrži Android samo za sebe, umjesto da platformu zadrži u open sourceu. Za sve ove situacije Huawei ima spremno rješenje.