98 pregleda 0 komentara

PlayStation će se tokom 2019. koncentrisati na multiplejer/co-op

by on February 23, 2019

Nema sumnje da Sony zauzima prvo mjesto kada su u pitanju ekskluzivni naslovi za kompanijinu platformu. Sa velikim igrama kao što su God of War, Horizon Zero Dawn i Detroit: Become Human, izdavački studio je pokrio veliki dio tržišta igara. Ali kakva je situacija sa multiplayerom? U nedavnom intervjuu za Business Insider, CEO PlayStationa Shawn Layden je odgovarao na neka pitanja u vezi sa slabostima kompanije Sony. Vjerovatno je za mnoge bilo šokantno to koliko je iskren bio Layden: “Mislim da sve te stvari radimo [igre koje pokreće priča] jako dobro. Ono u čemu nismo baš najbolji je multiplayer.

Laydenu je postavljeno pitanje da li se to odnosi na online multiplayer ili lokalni multiplayer (co-op iz kreveta), a njegov odgovor je bio sljedeći: “Co-op iz kreveta – to je cijela kategorija na koju smatram da bi industrija trebala da se osvrne. Imamo to u sportskim naslovima i nekim trkačkim naslovima, ali ne sa mnogo drugog sadržaja. I mislim da to govori o snazi interneta, s jedne strane, ali i mislim da bismo mogli da ponovo razmotrimo ovaj pristup da bismo dobili više porodičnog angažovanja u gaming iskustvima”.

Layden se pozvao na naslove kao što su GTA Online, Call of Duty ili Fortnite, ili bilo koje od sličnih iskustava. On je istakao da je multiplayer/co-op oblast u kojoj će igrači vjerovatno vidjeti PlayStation sa više angažovanja i posvećenosti u narednom periodu. Ovo je prilično zanimljiv stavi iz Sonyja, posebno kada se uzmu u obzir najnoviji uspjesi u singleplayer igrama, koje su fokusirane na priču. Kompanija je prepoznala šta radi dobro, a što je još bitnije, svjesna je i toga šta može uraditi još bolje.