42 pregleda 0 komentara

20th Century Fox podnio prijavu za zaštitu imena nove igrice Alien: Blackout

by on November 25, 2018

Nisu sve igre sa vanzemaljcima jednake, pa tako za svakog Colonial Marines postoji jedan Alien: Isolation: Čini se kako se 20th Century Fox nada da će pronaći istu magiju kao i kod prvog, originalnog Aliena, podnošenjem zahtjeva za zaštitni znak za tajanstveni “Alien: Blackout”. Prijava je podnesena 22. novembra i trenutno se ispituje, a odnosi se na ključne riječi kao što su “softver za preuzimanje računarske igre” i “diskovi računarske igre”. Ako se uzme u obzir reakcija nad određenim objavama za mobilne igre u posljednjih nekoliko mjeseci, vrijedi napomenuti da se na listi spominje i “downloadable mobile application software”.

Creative Assembly je poznat po tome što je kreirao Alien: Isolation, jednu od najzanimljivijih igara u serijalu do danas. Nažalost, malo je vjerovatno da će se studio vratiti u franšizu nakon što je većina originalnog tima ostavila Creative Assembly iza sebe. Umjesto toga, mnogi pogledi su se okrenuli prema Hideu Kojimi, koji je objavio fotografije svoje posjete Fox Studiosu samo dva dana prije podnošenja zahtjeva.

I dok je Kojimina Death Stranding još uvijek u fazi izrade, vjerovatnoća njenog učešća u Alien: Blackout je dovedena u pitanje. Vjerovatno pomaže svom starom prijatelju Geoffu Keighleiju da se pripremi za objavu tokom Game Awards 2018, koji će se održati 7. decembra. I sam Keighlei je postavi misteriozni tweet sa riječima “Svjetovi će se promijeniti” u retro tipografiji, praćeni simbolom “W” u gornjem lijevom uglu. Ne samo da je Alien poznat po tome što je zadržao svoju retro estetiku 80-ih, a “W” bi mogao nagovijestiti fiktivni Weyland Corp ili Weyland-Yutani Corp nakon kupovine. Prvi je odgovoran za istraživanje svemira i terraformiranje, dok je nakon spajanja uveo sintetičku proizvodnju i dobio zadatak da nabavi nove vanzemaljce, Xenomorfe.